пʼятницю, 6 листопада 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

 Під час цього модуля ми одногрупникам розповідали про свої приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Пропозиції колег допомогли мені удосконалити приклад учнівської презентації.
Також я створила контрольний список самоспрямування у навчанні, для того щоб учні самостійно могли контролювати свою діяльність.
Ще я завершила заповнювати план вивчення теми та прикріпила створені документи на вікі сторінку.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні. Вони повинні самі встановлюють реальні для досягнення цілі та визначають  і знаходять доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 

Немає коментарів:

Дописати коментар