Під час виконання
завдань даного модуля ми
переглянули учнівські проекти своїх колег і старалися їх оцінити. Потім
переглядали приклад форм оцінювання, після чого я створила форму
для оцінювання учнівської презентації, у формі підсумкового оцінювання,
обмежила кількість критеріїв так, щоб їх можна було відслідкувати протягом
виступу учня з результатами або оцінити за наданою роботою учня.
Також переглянула свій план вивчення теми та внесла до нього певні зміни.
Отже, під час
виконання завдань цього модуля, я дізналася про те, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,
навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання заснованих учнями знань
упродовж проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар